p l a n t e r i n g

Har planterat några vita hyacinter i en stor skål idag. Älskar vita blommor och gröna växter. Vita hyacinter är ju så bra eftersom den har en ganska mild doft om man jämför med de rosa och blå som har en tendens att lukta väldigt starkt annars.
 
Det är så kul att sätta ihop egna små arrangemang med blommor och växter. Det behöver inte vara så avancerat, ju enklare desto vackrare.
Se bara här, 2 hyacinter, lite mossa från baksidan av egna tomten och några kanelstänger som låg i kryddskåpet.. klart!
 
Nu när blommorna har börjat slå ut lite smått också så kan man känna den härliga doften, och eftersom snön lyser med sin frånvaro så ger de ändå lite julkänsla.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0