Bortblåst

Så var det onsdag igen... Ångesten var skyhög när jag skulle ställa mig på vågen. 
 
Mensen kom igår. Och jag har läst att vågen visat plus för många varje gång de haft mens. Men de var inte bara därför jag var orolig. Jag blir ju så sjukt sugen på ALLT ätbart under mensen och nu har jag ätit både godis, prinsesstårta och glass. 
 
Så efter detta svullande blev jag så irriterad på mig själv när jag stod där framför vågen och tänkte att nu är allt jag kämpat för de senaste veckorna som bortbålst.
 
Ett djupt andetag och så klev jag till slut upp på den förbaskade vågen. Men väl där vågade jag inte titta ner. Så vågen stängde ner sig och jag fick göra om allt igen. 
 
Men vågen visade i alla fall -0.3 så det får väl ändå räknas som positivt... Men nu måste jag verkligen hitta ny motivation, för just nu är den totalt borta!! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0