Mysig vardag

Idag kom Hanna hit en sväng. Hon ville sova över, och självklart fick hon det. Vi tog bilen och åkte hem och hämtade lite sova-över-grejer och tog vägen förbi affären på vägen hem. 
 
Köpte med oss lite gott till filmen vi tänkte se innan läggningen. Planet51 blev det bestämt.
 
Blev lite glad när jag såg att de börjat med små "lagom" godispåsar vid lösgodiset på Ica. Perfekt när man bara ska köpa några enstaka godisbitar 👍
 
 
Vi köpte även med oss lite god frukt till kvällen och två nyheter på chokladhyllan.
SmoothieRoll - Mango & Banan 
SmoothieRoll - Passionsfrukt & Jordgubb
 
 
Dom var helt okej, men orginalet (Center) är helt klart godast 👍😉 Men det är ju alltid kul att prova lite nytt.
 
Nu väntar filmen, så det är bäst jag släcker ner bloggen nu. Natti natti 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0