shopping

Vaknade 8.30 idag. Skönt för en som inte är morgon-människa... Hanna och jag käkade lite frukost, gjorde iordning oss och åkte in till Vimmerby en sväng.
 
Vi shoppade lite morsdag presenter och tog en gofika på ett av alla fikaställen. 
Avslutade med två glasskulor i våffla. 
 
 
Höll faktiskt på att göra bort mig ordentligt på fiket. 
Vi beställde först varsin fralla och dricka och bestämde oss för att ta den där glassen efteråt.
Vi åt upp våra frallor och beställde två glassar. Hanna fick hålla i glassarna medans jag tänkte vara lite duktig och ställa bort vår bricka i brickstället. 
Ja det var väl inte så mycket mer med det, vi diskuterade lite om vi skulle sätta oss ute på fram/baksidan av serveringen när någon plötsligt knackar mig på axeln och påpekar att vi glömt betala glassen 😰 men shit sa jag, det var ju inte meningen. Och så gick vi fort bort till kassan och betalade. Såå pinsamt. Jag hade verkligen inte en tanke på det. Jag var så inne i att lämna brickan och säkert inne i andra tankar oxå för den delen. Tur dock att den inte var så mycket folk på fiket just då. Hehe 
 
Nu ska jag snart köra Daniel till en jobbarkompis för lite förfest. De ska nämligen ha lite festligheter med jobbet ikväll. Blir att agera taxi inatt när alla "fyllon" ska hem hehe. Skön känsla att veta att jag kommer må mycket bättre än dom imorgon ;) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0