Söndagsmiddag

Idag har vi varit på mat hos svärmor. Vi körde på lite knytis så alla fixade lite mat var :) 
 
För ett tag sen köpte dom Daniels ps3a med ca 55 spel så Hanna kunde spela lite. Dock var det ca 40 spel med 18 årsgräns på men dom får hon väl spela när hon blir äldre. Daniel gick iaf igenom alla spel och rensade bort dom som inte var speciellt lämpliga. 
 
Vi kopplade in konsollen och tryckte på singstar ist. Så sjöng vi några abbalåtar innan de blev hemgång för oss.
 
Så skönt det är att dom bor här i Hultsfred nu. Så nära och bra. 10min med cykel 👍:)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0