Storstädning

När Daniel jobbar lång-pass som idag, 12h brukar jag alltid försöka passa på att storstäda huset. 
Då får jag gå och plocka bäst jag vill i lugn och ro. Idag var dessutom Rozz hos mormor så då behövde jag inte tänka på honom heller eftersom han är så rädd för dammsugaren och moppen.
 
Så nu kan jag sätta mig ner och luta mig tillbaka i soffan en stund med en kopp nybryggt kaffe och njuta av ett skinande rent och väldoftande hem. Underbart.
 
Jag har även bäddat rent i sängen idag, och vad är skönare än att gå och lägga sig nyduschad i rena sängkläder?!? Finns inte mycket som slår det.
Kommer somna som en stock!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0