Typiskt

Så jäkla typiskt att vakna 06.15 när jag har lite grejer att göra idag, vilket betyder att jag inte kommer hinna sova nått mer innan der är dax för jobb ikväll.
Men vi får väl se hur de går
 
Och förresten så är det är ju onsdag idag och det står vägning på schemat.
Var lite nervös inför vägningen idag. Lovade ju att komma igång med träningen denna vecka men har fortfarande varit lite slarvig och bara lyckats gå ca 5km så därför var jag nog extra nervös. Har ju till och med fuskat lite och ätit både glass och choklad :/
Men tro det eller ej så visade vågen -2.7 så totalt har jag gått ner -4.6kg på 2 veckor :) super nöjd.
 
Men nu får ja bli bättre på träningen. Och börja cykla till jobbet osv så får vi hoppas på minus nästa onsdag oxå ;)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0