Utedag

Idag trotsade vi regnet och åkte ut för att släppa hundarna en sväng så dom fick springa av sig lite.
Vi hade sån tur att det faktiskt var uppehåll ett tag från regnet när vi väl kom fram. 
 
Hundarna bryr sig inte om lite regn de springer ändå hehe. Jag hade med mig en fläta med en knut i varje ände som dom kunde leka med. Den blev mer eller mindre slatkad efter ett tag. Såg mer ut som ett virrvarr med trådar. Men vad gör väl det, dom hade kul iaf.
 
 
Nu finns det iaf 2 härligt trötta hundar som sover gott ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0