Vägningsdag 1

Jag registrerade mig på VVs hemsida i fredags den 1/5 och satte onsdag som vägningsdag. Tänkte det kunde vara bra med en dag mitt i veckan.
 
Idag var det då bara att kliva upp på vågen och ta in sanningen.
Vågen visade -1,9 kg :) woohoo 👍
Så jäkla nöjd jag känner mig. Det är ju faktiskt mindre än en vecka sedan jag började och någon vidare träning har det inte heller blivit då jag tänkte ta första veckan som lite inskolning i tänket med pp osv. 
 
Motivationen stannar kvar på max och jag tänker inte få sämre resultat nästa onsdag. Nu ska ja även lägga på lite mer träning bla längre promenader för hunden och mig samt även några träningspass ;) 
 
Nu väntar 4 nätter med jobb och jag känner mig grymt taggad nu efter detta positiva besked 👍
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

missfiddeli.blogg.se

2010 sadlade jag om i karriären från kock till undersköterska och upptäckte ganska snabbt att jag hittat rätt. Sedan dess har livet knallat iväg i en rasande fart. Jag har efter mycket slit med allt från att söka jobb till att klättra på LAS-listor äntligen fått ro och kan nu börja lägga mer energi på livet. Det är precis va bloggen kommer bestå av, Livet i alla dess olika former med händelser och framtids planer. Mitt liv.

RSS 2.0